luni, 1 iulie 2013

O lectie de viata

Motto: Unii oameni intra in viata ta pentru a ramane, altii doar pentru a te invata o lectie.

Am intalnit multi oameni care au intrat in viata mea, au ramas pentru scurt timp, apoi au disparut, fara a lasa vreo urma importanta in viata sau in inima mea. Au fost si altii care au ramas in viata si in inima mea pana astazi. Dar exista in inima mea o anumita persoana care, desi nu mai este aproape de mine, a lasat in inima mea o urma foarte greu, pot zice chiar imposibil de sters. Este persoana care m-a invatat sa vad viata altfel, cel care m-a scapat de una dintre cele mai mari temeri ale mele, cel care mi-a dat un impuls sa ma schimb, sa devin un alt om, diferit de cea care eram inainte, cea inchisa in sine, fara pic de incredere in mine insami, fara dorinta de a schimba ceva in viata mea. Din vina mea, pentru ca in momentul acela nu stiam ca pentru mine, conta cel mai mult prietenia lui, l-am pierdut. As vrea sa am posibilitatea sa dau timpul inapoi si sa schimb asta, sa ii spun ca imi doresc mai mult decat orice prietenia lui, dar este imposibil. Trebuie sa merg inainte, pastrandu-l pentru totdeauna in sufletul meu, si tinand minte tot ce m-a ajutat sa inteleg. Poate intr-o zi voi avea o sansa sa il am in fata mea pentru a-i spune personal ceea ce am scris in acest articol, sau poate nu. Nu stii niciodata ce iti poate aduce ziua de maine, asa ca traieste la maxim ziua de azi!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu