sâmbătă, 7 august 2010

Plictiseala mare ....

Din moment ce duc lipsa de bani momentan, nu prea pot sa ies la un suc, la un film sau ceva de genul ... Deci ce pot sa fac? Ca majoritatea celor in ale caror buzunare si portofel bate vantul (multumesc pe aceasta cale conducatorilor acestor tari, care au conturi grase in banci si isi permit orice), stau in fata monitorului, pe messenger, ma joc pe facebook, ma uit la un film, ascult muzica, citesc o carte ...... Apropo de citit carti, cati dintre voi ati citit o carte (si nu ma refer aici la cartile electronice, in format pdf)? Cati dintre voi au preferat sa iasa la cinema sa vada un film, in loc sa il descarce pentru a-l viziona pe calculator ? Cati dintre voi prefera o plimbare prin parc in locul unei zile petrecute in fata calculatorului ? Cati dintre voi ati facut o vizita unui prieten in loc sa vorbiti cu acesta pe messenger ? Din lipsa de timp, uitam ca mai trebuie sa ne si relaxam.

Recent, am intrat in posesia unei carti cu povestioare pescaresti si vanatoresti, o carte usoara, de vacanta, pe care, din momentul in care am luat-o, nu am mai lasat-o din mana decat pentru scurte perioade de timp. Va recomand sa gasiti o carte pe gustul vostru, sa opriti calculatorul, sa va asezati comod pe un fotoliu, sau chiar in pat, si sa incepeti sa cititi. Va va face sa va relaxati si sa uitati pentru moment de orice problema.

Sper sa imi urmati sfatul, si sa vad mai putina lume pe messenger data viitoare cand intru (plus ca asa as scapa de unele persoane enervante :D )

Lectura placuta!

2 comentarii:

  1. Spre"rusinea"mea citesc si acum ,carti,in parc in pat unde apuc[fotoliu n-am]cinematograf nu mai exista in Barlad din pacate,dar toata stagiunea din toamna pana au inchis am mers la teatru.Mama ce ma laud,asta e,vorba unui prieten--ai o viata frumoasa.

    RăspundețiȘtergere
  2. Totusi lucrurile marunte conteaza,cu toata criza economica

    RăspundețiȘtergere