marți, 24 august 2010

Primele zile fara dc : sevraj sau eliberare ?

Dupa ce, in urma cu o saptamana, am decis sa renunt la "dependenta" fata de aceasta lume virtuala a DirectConnect-ului, binecunoscutul DC, am revenit pentru a va impartasi, celor care doresc acest lucru, cateva impresii din zilele care au trecut. Nu zic ca am renuntat definintiv, am ramas pe cateva huburi din afara tarii, pentru a descarca, un film, o melodie, etc., dar si pe acestea stau doar cand am ceva de descarcat . A trecut o saptamana de cand nu am mai intrat pe Craca, sau pe OldBoyz, sau pe celelalte huburi romanesti unde obisnuiam sa fiu prezenta in fiecare zi. Acum am timp si de alte lucruri, am inceput sa citesc o carte foarte interesanta, imprumutata de la o colega, nu mai stau pana noaptea tarziu sa urmaresc scandalul dintre X si Y, si, credeti-ma, mi-e mult mai bine asa. Unele persoane au fost de parere ca nu pot renunta atat de usor la acest "drog". Imi pare bine ca le pot contrazice. Mi-e mai bine fara DC si fara obisnuitii lui. Asa ca voi continua sa imi vad de treburile mele, in timp ce VOI, cei de pe DC, veti continua sa va certati, asa cum faceti de ani de zile. Viata e frumoasa, si merita traita, nu in fata monitorului. Si asta am de gand sa fac.

Sincerely NOT yours,
Monica

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu